Tatonarea Aradului

Prin Arad am trecut de câteva ori și până acum Aradul însemna drumul spre granița, Pistruiatul cu câinele lui Calu și niscai comuniști ilegaliști. U.T.A., deși nu sunt microbist şi fabrica de vagoane. O dată chiar m-am oprit pentru o noapte de odihnă în drumul spre casă. Asta a fost tot până de curand, când am stat o zi întreagă și am avut timp de ceva umblat. Nici acum nu a fost mult dar a fost suficient cât să îmi propun o vizită mai amplă la primăvară. Brusc, Aradul, a devenit o nouă destinație de călătorie în încercarea de a descoperi încă o bucățică de România. Nu am să insist cu date ci doar cu imagini, un fel de avanpremiera a viitoarei călătorii.

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

2 gânduri despre „Tatonarea Aradului

  1. Prima dată când am aterizat în Arad mi s-a părut că este un oraş foarte înghesuit. Dar dacă îi acorzi o şansă vei realiza că de fapt are o mulţime de părţi frumoase.

    Felicitări pentru poze!

    Am dori să te invităm alături de noi într-o campanie de promovare a turismului românesc in blogosferă: http://www.ghiduri-turistice.info/ghid-turistic-impreuna-putem-promova-frumusetile-romaniei

    Poate ai noroc şi câştigi şi marele premiu.

    Mi-a făcut o deosebită plăcere să te citesc.

Lasă un comentariu

