2012 spre 2013

Iată că mai sunt doar câteva ore din 2012 și WordPress s-a grăbit să îmi trimită o statistică despre evoluția blogului în acest an. Sigur că statistica ajută la îmbunătățit dar eu am în cap o retrospectivă a anului, retrospectivă care îmi produce multă placere. Am facut poze frumoase, am călătorit în locuri interesante, am descoperit bloguri noi sau am citit cu mare plăcere blogurile pe care le urmăresc în mod frecvent, bloguri listate in Blogaritm.

Vreau să vă urez și eu un an nou exact așa cum vi-l doriți sau cât mai aproape de dorințele voastre și totdodată să mulțumesc celor care îmi urmaresc blogul dar și celor care mi-au dat idei noi, împărtășind din experiența lor.

 

La mulți ani!
7 gânduri despre „2012 spre 2013

Lasă un comentariu

