Lista de dorințe

M-am tot gândit ce aș mai dori să văd, pe unde aș dori să mai călătoresc. Imediat in fața ochilor s-a derulat o listă luuungă cu felurite destinații. Și m-am gândit altfel, ce mi-ar placea să văd în mod special, un bucket list, un planner sau mai neaoș, o listă de dorințe.

Și am zis așa, România rămâne o prioritate fiindcă are încă multe comori nedescoperite.
Bulgaria pentru că se dovedește o destinație agreabilă de fiecare dată și mi-am propus să mai scad numărul de bulgarosceptici.
Deși nu e o idee nouă, turul Mării Negre este un vis realizabil.  Bulgaria, Turcia, Georgia, Rusia si Ucraina. Nu-i așa ca sună foarte bine?
Să continuăm cu Polonia unde vreau să văd Varșovia,Gdansk, Cracovia, castele și papalitate.
Rusia pentru țari și bolșevici, Piața Roșie, Novosibirsk, Odessa, Sankt Petersburg și Trans Siberianul.
Germania pentru ca e plină de istorie și neapărat vreau să văd Dresda, Berlin, Postdam, Zwickau, Meissen.
Franța fiindcă mă fascinează imaginile cu câmpiile de lavandă și vreau să le văd și să le simt mirosul dar și castelele Cathare care par a fi un fel de cetatea Poienari multiplicată.
Aș mai adăuga Budapesta și Praga, locuri pe care vreau să le revăd pe îndelete.
Cam așa arată lista mea de dorințe, locurile unde îmi doresc foarte tare să merg. Probabil lista se va modifica, unele le voi bifa  iar altele vor deveni priorități.
Mai rămâne să calculez bugete, să aloc timp și apoi la drum.

2 gânduri despre „Lista de dorințe

Lasă un comentariu

