Fotografii cu valoare

V-am povestit anul trecut despre turul de opt zile prin România și cum am ajuns la locul Șiclăului plin de emoția unei revederi dar am plecat dezamagit fiindcă Șiclăul a disparut în locul său rămânând doar niște șine contorsionate și un panou explicativ.

Povestea o găsiți aici .

De curând însă am scotocit prin vechile poze facute cu bătrânul Smena și am găsit câteva poze cu valoare sentimentală iar acum, de ce nu, cu valoare de document făcute la Șiclău. Mi-am adus aminte cu nostalgie de călătoria cu vagonetul planului înclinat, de manetele imense și roțile dințate aidoma celor de la telescaun, de mirosul de rumeguș și vaselină și, bineînteles, de șuieratul mocăniței care se spetea cărând vagoanele pline de lemne.

Vedere din timpul urcării cu vagonetul

Vedere din timpul urcării cu vagonetul

Stația de încărcare

Stația de încărcare

Cap de linie

Cap de linie

Drumul Șiclăului

Drumul Șiclăului

Valea Zânelor

Valea Zânelor

Mocănița

Mocănița

Lasă un comentariu

